კლასი 10 ბ
მოსწავლეთა რაოდენობა - 20
გოგო -10
ბიჭი -10
სოციალურად დაუცველი -8
მოსწავლეთა სია დაბ. თარიღი მისამართი
ზოგი მოსწავლე დაინტერესებულია ხელოვნებით, ზოგი სწავლაში წარმატებები
მოსწავლეთა რაოდენობა - 20
გოგო -10
ბიჭი -10
სოციალურად დაუცველი -8
მოსწავლეთა სია დაბ. თარიღი მისამართი
- ბაქრაძე ქეთევან 10.10.1998 წ. ტოლსტოის ქ.#14
- ბიწაძე ოლანი 01.01.1999 წ. ფრანგიშვილის ქ.#10
- გაფრინდაშვილი ლილი 20.08.1998 წ. ფანცულაიას ქ. #19
- გოგატიშვილი თამარ 04.12.1998 წ. სოფ. ზედა რგანი
- გურული დავით 24.06.1999 წ. კოსტავას ქ.# 25
- დარბაიძე ალიკა 18.03.1999 წ. რუსთაველის ქ. #21
- კაპანაძე ნინო 12.09.1999 წ. ტოლსტოის ქ. #6
- კიკნაველიძე ანზორი 09.07.1999 წ. აღმაშენებლის ქ.# 69
- კუპატაძე ნათია 18.04.1999 წ. სოფ. პერევისა
- მეგრელიშვილი ირაკლი 01.12.1999 წ. სოფ. პერევისა
- მუმლაძე მარიამ 07.09.1999 წ. ტოლსტოის ქ. #29
- მიროტაძე ნონა 13.08.1999 წ. სოფ. ზედა რგანი
- ნეფარიძე თამარ 15.09.1999 წ. აღმაშენებლის ქ. #214
- ტყემალაძე გია 22.05.1999 წ. სოფ. სკინდორი
- ტყემალაძე ვაჟა 02.08.1999 წ. სოფ. ჭილოვანი
- ფხალაძე თორნიკე 22.04.1999 წ. ფანცულაიას ქ. #9
- შეყილაძე ირინა 24.02.2000 წ. თბილისის ქ. #16
- შეყილაძე გოგი 31.03.1999 წ. ფანცულაიას ქ. #8
- ჩაჩანიძე ონისე 15.09.1999 წ. ტოლსტოის ქ. #7
- ჩუმაშვილი გიორგი 11.10.1998 წ. ტყაბლაძის ქ. #2
ზოგი მოსწავლე დაინტერესებულია ხელოვნებით, ზოგი სწავლაში წარმატებები
#
|
შესასრულებელი საკითხები
|
შესრულების
დრო
|
1
|
კლასის კონტიგენტის დაზუსტება, ჟურნალის და სასკოლოდოკუმენტაციის წარმოება
|
სექტემბერი
|
2
|
წლიური სამუშაო გეგმის შედგენა
|
სექტემბერი
|
3
|
მშობელთა კრება ორგანიზაციულ საკითხებზე
|
სექტემბრის ბოლოს
|
4
|
კლასის საათი ორგანიზაციულ საკითხებზე
|
სემესტრის
დასაწყისში
|
5
|
მოსწავლეთა გამოცხადების და დაგვიანების ყოველდღიური აღრიცხვა
|
მთელი წლის
მანძილზე
|
6
|
ინდივიდუალური შეხვედრები მშობლებთან
|
მთელი წლის
მანძილზე
|
7
|
მინდა ვიყო ჯანმრთელი ადამიანი, რას ნიშნავს ჯანმრთელი ადამიანი?
|
ოქტომბერი
|
8
|
საუბარი ცხოვრების ჯანსაღი წესის შესახებ
|
ნოემბერი
|
9
|
ცვლილებები, როგორ ვიზრდებით, ვვითარდებით? რა გვეხმარებაზრდასა და განვითარებაში.
|
ნოემბერი
|
10
|
არასტანდარტულ სიტუაციაში ადეკვატური მოქმედება, სიფრთხილისგამოჩენა უცნობ ადამიანებთან, მათ შორის, ვირტუალურ მეგობრებთან.
|
ნოემბერი
|
11
|
ექსკურსია
|
დეკემბერი
|
12
|
კლასის საათი- როგორ მოვაგვაროთ კონფლიქტი
|
დეკემბერი
|
13
|
კლასის საათი: 1 სემესტრის შედეგების განხილვა
|
იანვარი
|
14
|
საუბარი: „იყავით ის, რაც ხართ“
|
იანვარი
|
15
|
ინდივიდუალური საუბრები ასაკობრივ ცვლილებებთან დაკავშირებით
|
თებერვალი
|
16
|
„ვიცხოვროთ მავნე ჩვევების გარეშე“
|
თებერვალი
|
17
|
კოლექტიური სვლა თეატრში
|
თებერვალი
|
18
|
გართობის საშუალებები: კომპიუტერული თამაშები, ინტერნეტი, მათიდადებითი და უარყოფითი მხარეები.
|
მარტი
|
19
|
კლასის საათი_ „ უსიყვარულოდ...“
|
მარტი
|
20
|
საუბარი : რა ვიცით ჩვენი ტრადიციების შესახებ
|
აპრილი
|
21
|
საუბარი საინტერესო პროფესიების შესახებ
|
აპრილი
|
22
|
ჩვენი უფლება-მოვალეობები
|
მაისი
|
23
|
კლასის საათი წლის მოსალოდნელი შედეგების შესახებ
|
ივნისი
|
24
|
ექსკურსია ქალაქგარეთ
|
ივნისი
|
25
|
მიმოხილვა- წლის შედეგების გაცნობა
|
ივნისი
|
26
|
მშობლებისათვის შედეგების გაცნობა
|
ივნისი
|
კლასის კრებების საკითხები
|
შესრულებისდრო
|
შემსრულებელი
|
1.მორიგეობის დაწესება
3.ინვენტარის განაწილება
4.ბავშვის უფლებათა კონვენციის გაცნობა
5.მოსწავლის ეთიკის კოდექსისა და სკოლის შინაგანაწესის გაცნობა
6.სკოლის მიერ არჩეული სახელმძღვანელოების გაცნობა
7.შეფასების სქემების გაცნობა
8.სადამრიგებლო პროგრამის გაცნობა
|
წლის
განმავლობაში
|
ნ. ასანიძე
|
მშობელთა კრების საკითხები
|
შესრულებისდრო
|
შემსრულებელი
|
1. სკოლის მიერ არჩეული სახელმძღვანელოების ჩამონათვალის გაცნობა
2. შეფასების კრიტერიუმებისა და სქემების გაცნობა
3. სკოლის შინაგანაწესისა და მშობელთა უფლება–მოვალეობების გაცნობა
4. სადამრიგებლო პროგრამის განხილვა
5. მშობელთა კომიტეტის არჩევა (3 კაცის შემადგენლობით)
6. კლასის აკადემიური მოსწრებისა და დისციპლინის შესახებ ზოგადი საუბრები
7. სიახლეები აღზრდის სისტემაში და მშობელთა დამოკიდებულება
8. მშობელი, როგორც მაგალითი ბავშვის აღზრდაში
9. წიგნი ოჯახში, მოზარდში კითხვისადმი ინტერესის გაღვივება
|
წლის
განმავლობაში
|
ნ. ასანიძე
|
No comments:
Post a Comment